HOLOPATIA

HOLOPATIA

sobota, 5 grudnia 2020

PATRZEĆ A WIDZIEĆ TO NIE TO SAMO

 Macie oczy ale nie widzicie  - mawiał Jezus z Nazaretu

Dopóki tylko patrzysz a nie nauczyłeś się jeszcze widzieć, będziesz widzieć tylko materialny świat.
Gdy nauczysz się patrzeć i widzieć, wówczas we wszystkim dostrzegnież dobro i boskość.

Zło nie może istnieć bez życiowego rdzenia czyli dobra.
- dlatego nie istnieje nic całkowicie złego;
   we wszystkim, co złe, jest też ziarno dobra tak, jak  świecące w ciemności światło!  
Znajdź  t o  dobro!
- Człowiek który tylko patrzy jest niespokojny i niespełniony. ale kto już
obudził się i już widzi, - ten znajduje spokój w sobie i czuje się spełniony.
Ten stan świadomości nazywa się prawdziwym pięknem.
- Gdy połączą się mądrość i miłość (czemu zło zapobiega), wówczas piękno promieniuje z wnętrza człowieka i tylko ten / ta osoba jest piękna, z której promieniują miłość i mądrość.
- Nie ma nic bardziej upiększającego i uszlachetniającego zachowanie
  i charakter człowieka niż promieniująca zeń bezinteresowna, wewnętrzna radość i wewnętrzny spokój ducha.

Uwolnij się od cierpienia i smutku.

- Nikt i nic w tym świecie ani w Wieczności nie może mnie skrzywdzić - tylko ja mogę skrzywdzić siebie.

- Cierpienie, które mnie obciąża ja sam je spowodowałem sam nim jestem.

- Każde nieszczęście, które mi się przytrafia to jestem ja, bo to ja je stworzyłem moim błędnym myśleniem i postepowaniem.
 - Jest tylko jedna droga wyjścia z cierpienia i nieszczęścia: odpokutuj i proś o przebaczenie i nie czyń tego samego lub czegoś podobnego!
- Wtedy kosmiczne moce mogą działać skuteczne zamieniając
   stan nieszczęścia w szczęście. a cierpienie zamienią w radość z życia.
Wypowiedz te słowa świadomie, z premedytacją:

„Ja jestem wiecznie istniejącą, nieśmiertelną istotą.

Ja nieustannie promieniuję, bo przepuszczam przez siebie  bezinteresowną miłość.

Ja jestem żywą, kosmiczną świadomością "

- Żyj zgodnie z tą prawdą a uwolnisz się od potrzeb i rozpaczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz