Gdy zbuntowany serafin Satana zbuntował się przeciw Boskim, Kosmicznym Prawom - swoim błędnym postępowaniem doprowadził do tragedii w całym wszechświecie.
Ta tragedia zwana jest upadkiem aniołów.
Gdy dusza żyjąca w ludzkim ciele występuje przeciw Boskim, Kosmicznym Prawom - swoim błędnym postępowaniem doprowadza do tragedii w używanym przez siebie organizmie.
Ta tragedia zwana jest upadkiem ludzkości; innymi słowy są to objawy chorobowe.
Choroby
jako symbol wewnętrznego konfliktu
- Każdy, kto pozwala się zaszczepić przeciw jakiejś
chorobie, decyduje się nie tylko na długotrwałe, podprogowo pojawiające się
symptomy danej choroby w organizmie, ale także ściąga na siebie psychiczne i
psychologiczne problemy, które stanowią jej podłoże – ostrzega w trakcie swojego wywiadu Antonie Peppler,
praktykująca niemiecka homeopatka. […] - Na
przykład: ktoś stanął na chwilę na
przeciągu w wyniku czego zesztywniał mu kark; może to być spowodowane
szczepieniem przeciw tężcowi w dzieciństwie, ponieważ tężec objawia się
konwulsjami i napięciem mięśniowym.
- Holistyczny model myślenia postrzega w "chorobie" coś, co pochodzi od
wewnątrz, co dusza wniosła w człowieka. Pojęcie "choroba"
rozumiane jest tu jako zakłócenie w nadrzędnym systemie regulacji swobodnego przepływu uzdrawiającej energii;
zjawisko badane przez światowej sławy niemieckiego biofotonika, prof. dr.
Fritza-Alberta Poppa.
Dr n.med. Christian Steiner
- Założenia biofotoniki jak i medycyny holopatycznej sięgają
daleko poza i ponad aktualnie przyjętą za „poprawną” wiedzę akademicką, a nawet
są z nią po części sprzeczne – stwierdził dr n. med. Christian Steiner, austriacki
twórca medycyny holopatycznej.
- Każdy objaw jest więc formą ekspresji nieświadomości tłumionego,
wewnętrznego konfliktu.
Każdy człowiek nieświadomie tworzy swoje własne
środowisko,
- które - zależnie od okoliczności- tworzy specyficzną hodowlę wirusów i bakterii.
- które - zależnie od okoliczności- tworzy specyficzną hodowlę wirusów i bakterii.
Dr. Dahlke:
Każda choroba ma aspekty duchowe
- Androlog i psychoterapeuta, dr. Rüdiger Dahlke, wyjaśnia to zjawisko na podstawie przeziębienia:
zimno nie stanowi czynnika
chorobotwórczego; człowiek przeziębia się a następnie przyciąga do siebie
patogeny, których potrzebuje, aby reżyserować swój dramat.
- Choroby należy zatem rozumieć jako doświadczenia, z którymi nie poradziliśmy
sobie w przeszłości, a które w pewien sposób są oceniane przez nas (czyli przez
duszę) na planie emocjonalnym.
- Wygląda na to, że każda istota ludzka musi powtarzać
swoje emocjonalnie i subiektywnie oceniane tematy tyle razy, aż nie dokona
stosownej, sprawiedliwej oceny.Każdy proces chorobowy stanowi ponowną szansę
samopoznania, a co za tym idzie skorygowania popełnianych bezwiednie lub z
premedytacją błędów
i uszlachetnienia się.
i uszlachetnienia się.
- Im więcej ocen natury emocjonalnej zostaje usuniętych - tym bardziej indywidualizuje się osobowość.
Również w wypadku grupowego zachorowania
(epidemia), można napotkać na wspólny temat, na grupowy los, który został stworzony w
wyniku wspólnego życia.
- Choroba jest cenną informacją i z tej prostej przyczyny
nie należy jej zwalczać, lecz oczyszczać i wspierać psychikę i organizm, czyli pacjenta. Co
choroba chce nam powiedzieć, to można po prostu stwierdzić przyglądając się obrazowi choroby. Choroba jest obrazem
malowanym przez duszę. Ponieważ prawie każdy obywatel Unii Europejskiej jest
zaszczepiony przeciwko tężcowi; czytaj: infiltrowano w ludzkie organizmy
sztucznie stworzoną chorobę, należy w takim razie zbadać psychologiczny i
psychiczny aspekt tej choroby.
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/18-letni-tomek-gaicki-ze-strzegowa-zmarl-po-szczepieniu/m6z6t74
Przykład:
Tężec
- Medycyna akademicka walczy i nie
oferuje alternatywy dla szczepienia w swej walce z tężcem. Choroba ta jest już
dzisiaj stosunkowo łatwa
w leczeniu, chociaż nadal pojawiają się przypadki zachorowania na nią
i śmierci pomimo uprzedniego szczepienia. Tężec jest ostrym zatruciem prowadzącym między innymi do zakażenia ran, skurczów i sztywności mięśni. W sumie, w przypadku pacjenta z tężcem pojawia się wizerunek osoby, która czuje się boleśnie dotknięta i wręcz torturowana na co reaguje tylko płaczliwym uśmiechem.
w leczeniu, chociaż nadal pojawiają się przypadki zachorowania na nią
i śmierci pomimo uprzedniego szczepienia. Tężec jest ostrym zatruciem prowadzącym między innymi do zakażenia ran, skurczów i sztywności mięśni. W sumie, w przypadku pacjenta z tężcem pojawia się wizerunek osoby, która czuje się boleśnie dotknięta i wręcz torturowana na co reaguje tylko płaczliwym uśmiechem.
- Rany na skórze odzwiercierciedlają wewnętrzne zranienia,
które teraz uwidoczniły się na zewnątrz, aby uwidocznić w ten sposób pilność
zajęcia się wewnętrznym urazem.
- Ból w jamie brzusznej i utrata apetytu wskazują na
fakt, iż istotne konflikty nadal nie należą do priorytetów, a co za tym idzie nowe
informacje (pokarm jest formą spożycia informacji) nie mogą zostać strawione.
- Skurcz przepony: Ten objaw świadczy o tym, że uczucie
i zrozumienie nie harmonizują ze sobą; łączy ich ze sobą ta sama wibracja;
pacjent jest wyprowadzony z równowagi.
- Drgawki: Widać, że wszystko idzie w dokładnie obranym
celu i jest robione, aby ten cel osiągnąć;
- Sztywność karku: W karku znajduje się (5-te centrum
świadomości) ośrodek cierpliwości i czułości, który z powodu zranienia nie
dopuści już do swobodnego objawienia jakichś uczuć. Blokada energetyczna.
- Niezdolność oddawania moczu i stolca: Obciążenia emocjonalne są ukrywane. Obawa
przed ponownym zranieniem psychicznym jest silniejsza niż chęć emocjonalnego
wyzwolenia się. Utrata (poświęcenie) wolności i swobody = obniżona wibracja
naturalna = schorzenie.
- Płaczliwy a zarazem jakby uśmiechnięty wyraz twarzy
wskazuje na strach wyrażony tu próbą udawanego uśmiechu.
Ten objaw zwany jest "uśmiechem diabła"
- Najmniejsze bodźce świetlne wywołują drgawki:
Światło symbolizuje poszerzenie się horyzontu świadomości, ale tu przeciwstawia się wymuszaniu pożądanego celu.
Światło symbolizuje poszerzenie się horyzontu świadomości, ale tu przeciwstawia się wymuszaniu pożądanego celu.
- Opistotonus: jeden z objawów polegający na
sztywnieniu kręgosłupa i wygięciu go łukowato wraz z głową do
tyłu: człowiek buntuje się przeciw cierpieniom i przemocy.
Cierpiący z powodu tężca pacjent nie może wybaczyć i odpuścić. Zaciął się i stracił zaufanie do ludzi.
Ten obraz choroby wskazuje na przekonanie, że w życiu należy zaspokajać własne
potrzeby za wszelką cenę nie okazując przy tym słabości.
Szczepienie przeciwko tężcowi zmusza teraz pacjenta do trwałego rozwiązywania
tego właśnie problemu niesionego przez duszę.
"Naturalnym" impulsem będzie nie okazywanie
słabości i walka do "gorzkiego końca".
Dlatego zaszczepione dzieci często reagują natychmiast
po zaszczepieniu gorączką (tłumiona wściekłość), drgawkami (oznaczającymi
"nie zrezygnuję z mojego gniewu", „nie odpuszczę”, „nie wybaczę”), a
nawet bezpośrednią agresją.
Jeśli
zdamy sobie sprawę z faktu, że nasze dzieci otrzymują pięciokrotne szczepienie,
czyli zmuszone są do zajęcia się swoimi problemami na pięciu behawioralnych
płaszczyznach równocześnie, to łatwo jest zrozumieć frustrację i rezygnację
u często bardzo zdolnych dzieci – tłumaczy wyżej wspomniana Antonie Peppler.
u często bardzo zdolnych dzieci – tłumaczy wyżej wspomniana Antonie Peppler.
- Co można zrobić?
Natychmiast homeopatycznie odkazić organizm po szczepieniu.
Psychologiczne
znaczenie najważniejszych (innych) tematów dotyczących szczepionek
BCG (Bacillus Calmette-Guérin) lub gruźlica:
Potrzeba idealizowania struktury rodzinnej, która jest często zdegenerowaną rodziną i ucieczka przed odpowiedzialnością za swoje myśli, słowa i czyny.
Błonica:
Niezdolność i niemożność wyrażania osobistych pragnień, co prowadzi do masowych problemów w komunikacji z ludźmi.
Kleszczowe zapalenie mózgu:
Temat psychologiczny: bezkrytyczne "ssanie", aż "ssak" zostanie sparaliżowany, bezradny i bezsilny.
BCG (Bacillus Calmette-Guérin) lub gruźlica:
Potrzeba idealizowania struktury rodzinnej, która jest często zdegenerowaną rodziną i ucieczka przed odpowiedzialnością za swoje myśli, słowa i czyny.
Błonica:
Niezdolność i niemożność wyrażania osobistych pragnień, co prowadzi do masowych problemów w komunikacji z ludźmi.
Kleszczowe zapalenie mózgu:
Temat psychologiczny: bezkrytyczne "ssanie", aż "ssak" zostanie sparaliżowany, bezradny i bezsilny.
Odra:
Wiara iż należy dopasować się do stylu życia innych i ulegać ich oczekiwaniom. Wygodniej jest pomagać innym zamiast wziąć na siebie odpowiedzialność za swoje życie. Potrzeba czucia się potrzebnym.
Świnka:
Podświadoma próba "nadymania policzków" w celu wykazania własnej, niezależnej osobowości, mimo iż proces indywidualizacji jest nadal zahamowany.
Krztusiec lub koklusz:
Potrzeba zwracania na siebie uwagi; podkreślania własnej osobowości. Człowiek czuje się samotny stojąc przed masami innych ludzi.
Ospa:
Strach przed przemocą. Każda sytuacja postrzegana jest jako atak na własną osobę. Tacy ludzie spodziewają się najgorszego w nadchodzącej przyszłości.
Paraliż dziecięcy:
Pragnienie, aby w końcu wymusić swoją słabością uwagę i oddanie innych.
Wiara iż należy dopasować się do stylu życia innych i ulegać ich oczekiwaniom. Wygodniej jest pomagać innym zamiast wziąć na siebie odpowiedzialność za swoje życie. Potrzeba czucia się potrzebnym.
Świnka:
Podświadoma próba "nadymania policzków" w celu wykazania własnej, niezależnej osobowości, mimo iż proces indywidualizacji jest nadal zahamowany.
Krztusiec lub koklusz:
Potrzeba zwracania na siebie uwagi; podkreślania własnej osobowości. Człowiek czuje się samotny stojąc przed masami innych ludzi.
Ospa:
Strach przed przemocą. Każda sytuacja postrzegana jest jako atak na własną osobę. Tacy ludzie spodziewają się najgorszego w nadchodzącej przyszłości.
Paraliż dziecięcy:
Pragnienie, aby w końcu wymusić swoją słabością uwagę i oddanie innych.
Różyczka:
Brak stanowczości. Niezdecydowanie. Dusza nie potrafi podejmować decyzji.
[- Panie premierze! Czy mam podać kawę czy herbatę
- No nie wiem… Proszę mi podać trochę kawy i trochę herbaty]. Przyczyną jest niepewność co do tego, czy można sobie pozwolić na zajęcie własnego stanowiska, czy raczej "ugiąć kolano" przed wolą innych.
Brak stanowczości. Niezdecydowanie. Dusza nie potrafi podejmować decyzji.
[- Panie premierze! Czy mam podać kawę czy herbatę
- No nie wiem… Proszę mi podać trochę kawy i trochę herbaty]. Przyczyną jest niepewność co do tego, czy można sobie pozwolić na zajęcie własnego stanowiska, czy raczej "ugiąć kolano" przed wolą innych.
Jedną z najpoważniejszych plag XXI wieku są po
szczepionkowe neurozy.
Czuje że to prawda -pozdrawiam
OdpowiedzUsuńMasmedia budują strach,
OdpowiedzUsuńbył coronawirus, wojna a teraz gdzieś na horyzoncie małpia ospa, a
ospa to przecież odpowiedz na skumulowany strach
Ospa:
Strach przed przemocą. Każda sytuacja postrzegana jest jako atak na własną osobę. Tacy ludzie spodziewają się najgorszego w nadchodzącej przyszłości.